torstai 28. heinäkuuta 2016

Wannabe Gugguu

sussilul



sussillu

Aurinkoterveiset Kuopiosta!
Kesä ei ole minulle ompelemisen kulta-aikaa.
Arjessa on aika paljon menemisiä, tulemisia, saapumisia.
Yritän silti  silloin tällöin käydä jonkun sauman ompelemassa,
ja tässäpä muutamia puhelinkuvia.

Keväällä löysin kirpparilta oikeesti tosi vanhaa vihreää ruutukangasta.
Olin ihan innoissani,koska se on jo ihan nykyaikaista!
Tein kuopukselle t-paidan Allt om Handarbete-lehden kaavalla.
Housut on Kangaskapinan trikoota ja ommeltu uusimman Ottobren kaavalla.
Jätin tikkaukset pois ja saksin summissa jättitaskun yhdelle sivulle.
Tarkoitus oli tehdä siitä vielä isompi,mutta siitä ny tuli tuommonen :)


  13867048_1040582522729128_1581195382_n kukkuumekko

Blogin vanhemmat lukijat muistaakin, että olen näitä wannabe Gugguu -mekkoja tehnyt
jo parin vuoden ajan. Ne ei ole kyllä ollut tyttöjen suosikkeja,mutta siitä huolimatta halusin
vielä kokeilla tehdä kesäversion. Jätin hihat pois ja kanttasin vaan sivusaumasta hihanpyöriön mitan verran hihansuuta.
Tämä on siis ohutta trikoota ja ainakin näin sovituskerran perusteella saattas jopa
päätyä päällekin :) Minä en jaksa aina tehä samoilla kaavoilla,joten otan riskin käytöstä...

Legginsikangas on ihanaa Viljamin Puodista :)

pojat 13705190_1224898857533976_820016327_n

Ja lopuksi muutama kuva minun poikasista <3
Samikset <3
Paitakankaat Versolta ja me tykätään niistä.

2 kommenttia:

  1. Kesä on kyllä semmosta aikaa, että välillä koneet seisovat useamman päivän ihan toimettomina. No, ei kai se haittaa, vaikka niilläkin on lomaa. :) Kivoja kuoseja taas sulla ja mukavan mallisia kamppeita. Mullakin on tuota Verson autokuosia niin pitkä pala, että siitä riittäis vaikka koko meidän perheen miesväelle teepparit. Jos jemmaisin sitä vielä ensi kesään. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minä jo mietin, että pitäiskö tilata lisää,mutta ehkä nämä kaarat riittää :)

      Poista