torstai 7. huhtikuuta 2016

Pojan asusteita








 Hammaslääkärireissulla kaupungissa käytimme tilaisuutta hyväksemme ja kävimme ottamassa muutamat kuvat uusista asusteista. 

Oon varsinainen tunari asusteiden ompelemisessa.
Tämä kyseinen tuubihuivi on kolmas viritelmä pojan huivista ja nyt tuli sellainen,mitä voi pitää.

Sössimisen seurauksena kangasta oli enää naftisti jälellä,
joten oli tyydyttävä musta-pandayhdistelmään.

Minun kohta kolmevuotias on vielä riittävän pieni
söpölle pandakankaalle.
Tässä tuubihuivissa koko on 100cm x 21 cm.
Täältä blogista sain mainiot mitat ja ohjeet! Kiitos!






Blogeissa ja instassa on tänä keväänä näkynyt hienoja 
vinosepalushousuja (mikä sana!)
Minä myös, kerta muutki!
Tein tämmöiset baggy-malliset muokkaamastani Relaxit fit-kaavasta.
Tuli ihan supesöpöt!



13 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita! Mistä tuo pandakangas on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Se on hamstereista ostettu. Alunperin kai ulkomailta :) instassa kyllä näin tätä pinkkipohjaisena,mutta en äkkivilkasulla löytäny firmaa.

      Poista
  2. Ihanat kamppeet taas. Pitäisköhän mun taas matkia sua ja tehdä tuommoset vinosepaluspökät? Olen näitä jo hetken aikaa makustellut, kun niitä on facen puolella näkynyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain,Pikku Akka:) to do -lista ei lopu koskaan,ainakaan minulla. Hauskaa se on pähkäillä ja kokeilla uusia ideoita. Pysyy mielenkiinto.

      Poista
    2. Sama täällä. Niiiin pitkä lista. Ja kun se ei rajoitu pelkästään näihin ompeluihin, vaan on virkkaus-, neulonta, muu puuhastelu-listat. :D

      Poista
  3. Oikein kivoja! Vinosepalus tuo kivasti ilmettä housuihin!

    VastaaPoista
  4. Missä lehdessä nuo relaxit fit -housut on? Tosi kivoja vaatteita oot tehnyt. 😊

    VastaaPoista
  5. Tosi kivat asusteet! Tuo Panda kuosi on ihana.

    VastaaPoista
  6. Ihania ompeluksia! Noita pöksyjä ihailin jo facessakin (:

    VastaaPoista