sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Lettimekko


Sunnuntaipäivän ratoksi tänne blogiin yksi jo aikaisemmin 
ommeltu mekko.
Tein  norjalaisesta kirjasta raglanmekon koossa 122,
tarkoituksena tehdä meidän kuusivuotiaalle...
Mekosta tuli aivan superiso,
ja olikin sopiva isosiskolle!




Tähän herkkään, ihanaan kankaaseen olisi paremmin sopinut joku muu
kuin resoripääntie,mutta...aina ei voi voittaa...



Kuvien laulu: Cuulas,kuuntele klik


Eilen ompelin jotain tosi söpöä.
Niistä kuvia ensi viikolla,kun
kamera on taas kotona.

6 kommenttia:

  1. onpa kaunis mekko kauniilla tytöllä!

    VastaaPoista
  2. Kaunis.mutta hei miksi et ompele tälle tytölle koskaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minä ompelen :) viimeksi tällä viikolla yövaatteita,joululahjaksi hupparin,legginsit,unipupun,heppapaidan,pipoja...Hän on 10-vuotias ja käyttää pääasiassa erilaisia vaatteita,mitä minä ompelen. Ne mitä ompelen,teen tytön toiveesta ja pyynnöstä (koska muuten ne jää pitämättä). Minulle oli yllätys,että hän halusi tämän mekon,kun tuskailin sen pienentämisen kanssa...läheskään kaikki ompelemani vaatteet eivät koskaan näy täällä blogissa :)

      Poista
    2. Mua niin jännittää, milloin mun eka- ja tokaluokkalainen tulevat siihen ikään, ettei niille kelpaa enää äidin tekemä.

      Poista
  3. Tämä lettikangas on niin kaunista. Ja kaunis on mekkokin. Hyvinhän tuo musta kanttaus sopii tuohon vaatteeseen. :) Mitähän suloista sieltä on tulossa? Jännittä...

    VastaaPoista
  4. Oi mikä herttaisuus! Tyttö, mekko ja kuvat <3

    VastaaPoista