tiistai 22. huhtikuuta 2014

Kierrätyspaitoja



Kyllä teki tiukkaa olla pari päivää ompelematta,
kun visio pyöri päässä yötäpäivää.


Tässä taannoin pidin livekirpparilla pöytää ja valkkasin
kaikki käytöstä poistetut farkut itselleni ompelukäyttöön.
Parit ohuet ja joustavat H&M farkut sekä mekkosellainen
muuttui tänään pikkutyttöjen paidoiksi.


Molemmat vetoketjut on purettu housuista.
En ole aikaisemmin hoksannut, että nekin voi käyttää!
Katsokaa nyt,miten ihanat vetoketjut!



Taskut on housujen takaa.

Hihojen pitsikangas on entinen vauvan sängyn verho.

Vaalea farkku hihoissa on ainoa uusi näissä.


Tein tarkoituksella näistä lyhyet.
Kesällä varmasti sortsien kanssa paremmat.

Neiti Viisvee:
" Minä en taho mekkoja, minä en tykkää mekoista,
minä tahon fffarkut!"

Minä niin mielelläni tekisin mekkoja,mut
hän ei halua niitä nyt pitää, ei, ei, ei.
Toivottavasti vaihe menee ohi.


Huomaatteko aiheeseen liittyvät pinnit ja pompulat?

Seuraavaksi sitten tämän viikon värihaasteeseen.






7 kommenttia:

  1. Hieno idea taas! Kiitos vetoketjuvinkistä.

    VastaaPoista
  2. Voi miten mainiot mekot! Farkku kyllä taipuu moneksi, ihanasti nuo vetoketjutkin käytetty.

    VastaaPoista
  3. Kiitos hienosta ideasta, pääsee käyttöön meilläkin :)

    Maikki

    VastaaPoista
  4. Mun piti tulla tarkemmin katsomaan näitä, kun ovat niin kivat ja tekisi mieli kokeilla jotain samantyyppistä itsekin.

    VastaaPoista
  5. Farkku&pitsi on kiva yhdistelmä, tykkään!

    VastaaPoista
  6. apua,sekö ei mekkoa-vaihe voi tulla meilleki...:) mahtava ku osaat tuunata vanhasta uutta...

    VastaaPoista