torstai 28. marraskuuta 2013

Muraveinik


Lähin eilen oikein virallisesti shoppailemaan poikasen kanssa.
Tarkoitus oli ostaa uusi hattu,toppahaalariin sopiva.
Sellainen kyläily/kauppa/ nollakelin hattu.
Aika monta kauppaa kiersin ja hattua hiplasin, vaan enpä raaskinu ostaa.
Yhen hatun hinnalla saa jo puoli metriä kangasta!
(laskeeko kukaan muu valmisvaatteen hintaa metreissä?)



Miksiköhän mää edes lähin sinne?
Voinhan mä tehdä sen ite!
Kangashyllyä penkomaan, löytyi palloneulosta pieni pala.
Kaavana on kuuluisa Muraveinik, ja hyvä kaava onkin.
Vuorena on ohut trikoo, välissä Finnfill-lämpövanu.
Nauhat tarrojen tilalla.


Siinä se on kohta heräämässä unilta <3
Hetken vielä jatkoi sisällä nukkumistaan.

7 kommenttia:

  1. Minä ainakin tunnustan laskevani vaatteiden hintaa kankaina ;)

    VastaaPoista
  2. Hmm. samaa vikaa nykyään minusakin. Mutta ihana ja lämmin pipo ja ihana pikku-ukkeli. t.hansu

    VastaaPoista
  3. Joo mä lasken myös, ja hiplaan myös saumat nurjalta ja katson rakenteen miten on ommeltu :D Ihana pieni sinulla ja kiva pipo!

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana pipo, niin söpö!

    VastaaPoista
  5. Minä lasken kans, 12€ bodyn tarkottaa jo metriä jotain yksväristä ;) Sikspä ne valmisvaatteet jääkin usein sinne kauppaan. Ihana pipo!

    VastaaPoista
  6. Minäkin enemmin ostan sitä
    kangasta kuin valmiin vaatteen kaupasta :). t. Äitix9

    VastaaPoista
  7. Meillä on tuo sama haalari ja mäkin olen ollut kaupoissa tutkimassa hattuhyllyjä. Ei löytynyt, kun laskin minäkin niitä metrihintoja. Siis en todellakaan maksaisi 30 e kiinassa valmistetusta piposta, kun sillä saa yli metrin kangasta! Ongelma vaan on, ettei mulla ole haalariin sopivia kankaita hyllyssä, niin että ollaan sitten ilman pipoa. Sulla oli hyvä kangas hyllyssä! Hieno hattu tuli.

    VastaaPoista