tiistai 13. elokuuta 2013

Pallohaalari


"MOI!
Mää oon jo näin iso, 6 viikkoa :)
Mää kasvan aikamoista vauhtia.
Se on äidin mielestä ihanaa,kun saa tehdä uusia vaatteita,
mutta myös surullista,kun kohta en oo enää vauva :( "




Pikku-poikasen uusin vaate on retrokaavalla ommeltu sininen
pallohaalari.  On aika kiva malliltaan, juurikin tällainen tiukahko :)
Tykkään noista jalkateristä,vaikka ne oli vähän hassut kaavassa:




Siinä ei siis ole ollenkaan jalkapöytäkappaletta ja 
takakappaleen alaosakin näytti minusta kummalliselta.
Ihmeesti se kuitenkin asettui ommellessa.
Samoin oli aika jännä,kun tuo haarakiila oli jo kaavassa valmiina.


 Kaava on vanha,mutta julkaistu SK:ssa 1/08. Lehti oli pitkään kateissa ja viikko mun piti sitä etsiä,kunnes löysin :) Tein siis 62:sen ja mielestäni vastaa kyllä aika lailla kokoaan.

8 kommenttia:

  1. Ihan mahtava tuo haalari! Just sellainen retro ja tiukka malli, mitä omatkin vauva-ajan potkarini ovat olleet. Heti ompelisin tämmöisen jos olisi vauvoja vielä talossa :) Ja ihana tuo pötkö tuolla haalarin sisällä <3

    VastaaPoista
  2. mä oon tehnyt kans ton haalarin ja ihmeteltiin yhdessä äidin kans sitä jalkaterää kun se oli ihan kummallisen mallinen :)

    VastaaPoista
  3. Ihana! Samalla kaavalla olen tekemässä kalastajahaalaria tytölleni, leikkasin kankaan kuukausia sitten ja nyt on enää kantteja ja vetskaria vailla. Jännitän mahtuuko vielä kun sen vihdoin saan valmiiksi....

    VastaaPoista
  4. Upea haalari, tämä oli minun lempparikaava kuopuksen vauva-aikana;)

    VastaaPoista
  5. aivan ihana haalari <3 kelpaa tuo päällä kellistellä :D

    VastaaPoista
  6. Suloinen pulloposki kummipoika:) ja kiva haalari

    VastaaPoista