perjantai 7. kesäkuuta 2013

Retronukke


Minulla on ollut unelma.
Unelma siksi, etten uskonut koskaan löytäväni ohjeita sen toteuttamiseen.
Tai jos ohjeet löytäisin, ei kärsivällisyys riittäisi.
Mutta tässä se unelma nyt on!



 Vanha valokuva kertoo, että minulla ja siskollani oli äidin tekemät nuket viime vuosituhannella :D.

Samoin kantokopat,(jotka äitini ei kylläkään ollut tehnyt).
Pitkään on haaveenani ollut tehdä omille tytöilleni kantokoppa ja nukke.
Kantokoppa on tässä
ja nyt on se nukkekin!





Bongasin nettikirpparilta tämän lehden ja olin onnellinen!

Pietu ja Pessi vm 1979.


"Mitä ihmettä!" sanoi 2-vuotias nähdessään tämän poikanuken.
Ihmettä kerrakseen!
Sitä saa tytöt kohta hämmästellä,kun oma pikkupoikasemme kohta syntyy <3


Tälle poikaselle löytyi oikea retrotuttikin.
Sitä minä olen joskus pitänyt hyvänä.

Tytölläni päällä oma,vanha mekkoni samaiselta vuosituhannelta
kuin valokuvakin. 
Nyt meillä alkoi nukkeleikit!
En ole ylpeä mahtavista nukentekotaidoistani 
(huh, sanoo tällainen suitsaitsukkelaan-surauttelija),
mutta olen ylpeä, että sain sen tehtyä!!!

 

6 kommenttia:

  1. Tosi ihana! Alkaa tehdä mieli itsekin tehdä moista. :D

    VastaaPoista
  2. Voi siskohyvä miten oletkaan aikaansaava, VAU! :)

    VastaaPoista
  3. Ihania! Multakin löytyy tuo lehti mutten kyllä jaksais värkätä tuollaisia! ELi hatunnoston arvoinen suoritus kyllä! :)

    VastaaPoista