tiistai 18. kesäkuuta 2013

Pienelle sänky


Pikku-poikanen on saanut sängyn. 
Hain vintiltä säilytyksessä olleen vanhan sängyn,
putsasin ja tein uudet reunasuojat ,lakanat ja verhon.
Edelliset oli talvivauvan jäliltä :)


Vanhasta, jo pehmenneestä jokapoikapaidasta
tein vauvalle kesän juhliin sortsihaalarin.
Koko on 62,mutta säädettävien henkseleiden ansiosta
luulen tämän käyvän koko talven sukkahousujen kanssa.



Tanyasumin ihanasta keltaisesta sydäntrikoosta 
 vauvalle kesäpeitto.





Olen ihastellut tätä Ikasyrin päärynäkangasta pitkään,
mutta kuitenkin jättänyt ostamatta.
Sitten tuli mahdollisuus ostaa sitä eräältä ompelumummolta
(kiitos Anniina), enkä voinut olla heti sitä ompelematta. :)

Pienelle villikon kaavalla haalari, kisuliinilla body,
little houses-pöksyt ja hattu vanhalla Ottobren kaavalla.




Tykkään melkoisen paljon!

7 kommenttia:

  1. Kyllä kelpaa pienen miehenalun köllötellä omassa sängyssä! Tuo päärynäkangas on kyllä aika herkkua myös!

    VastaaPoista
  2. Voi taivahan vallat mitä ihanuuksia! Lisää pukettia, minä voisin tuonne tulla köllöttelemään <3 ja nuo haalaritkin, mä olen ihan myyty! :)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kaikki! Etenkin tykkään päärynäsetistä! :)

    VastaaPoista
  4. Hienot,kyllä kelpaa vauvan tuolla kelliä :)!Käypä tsekkaamassa myös mun "vauvansänkyaskartelut" blogissani.

    VastaaPoista
  5. Aivan herkkuja kaikki <3

    VastaaPoista