torstai 4. huhtikuuta 2013

Kukkahaalareita


Päivänkakkaroita!

En voinut vastustaa kiusausta,kun Metsolaan tuli tätä ihanaa
Hippietä myyntiin. Kyseessä on siis vanha kuosi,jota on ollut
myynnissä joskus vuosia sitten.
Nyt minullakin oli mahdollisuus saada sitä.
Isommalla kerholaisella ei ollutkaan yhtään haalaria (mikä puute),
se vääryys piti heti korjata!
Onneksi tämä kuosi on tyttöjenkin mieleen :)




(tytöt rupeavat jo vähän kyllästymään tähän kuvaustouhuun...
ja minulla on joku ihmeellinen samisteluvaihe menossa...)

12 kommenttia:

  1. Ihanat samikset :) Tuo on kyllä kiva kuosi, mun oma pala odottelee vielä hyllyssä ompeluun pääsyä. :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat haalarit! Tosi raikkaat ja iloiset!

    VastaaPoista
  3. Tosi nätit. Minullekin kulkeutui metrin verran tuota kangasta ;) ihan itselleni ajattelin tällä kertaa jotain tehdä, mutta tulis kyllä nätit tytöillekin.. Mää oon muuten ehtinyt jo ootella sulta uutta postausta. Nämä sun ompelukset saa niin hyvälle mielelle että.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nanni, kiitos :) Oli pääsiäinen välissä ja mahatautia, niin venyi postaaminen.

      Poista
    2. Nanni, kiitos :) Oli pääsiäinen välissä ja mahatautia, niin venyi postaaminen.

      Poista
  4. Upeat! Sulle on haaste mun blogissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Befrica, täytyypä käydä kurkkimassa :)

      Poista
  5. Mahtavat haalarit, nappaanpas idean itselleni ;) Mä kans aikoinani tuota Hippie-angasta ihastelin Metsolan nettiputiikissa, mutta en silloin sitä tilannut kun meillä oli tuolloin kaksi poikaa. Nyt kun meillä on pieni neiti, on tota pakko tilata! Olis muuten aika kiva tuollainen haalari caprilahkeisenakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anne, itseasiassa ajattelin ihan samaa! Tuli jopa mieleen, että pätkäsen nämä kesällä sortsimittaisiksi,jos en raski uusia tehdä. Ostin kangasta kyllä reilusti, että saan tehdä seuraavankin koon vaatteita. Tämä on kyllä mun suosikkikuosi nyt.

      Poista
  6. Olen tässä yövuoron kähmeessä käynyt koko blogisi läpi. Niin ihanaa katseltavaa. Voi miten tuntuu, etten malta odottaa vapaitani ja päästä itse surruuttamaan! Käsityöt ON ihan hirmuisen ihana harrastus. Ihana kun jaksat Paula piristää tällaisella blogilla! Jatka, jatka, jatka! -Sirpa-

    VastaaPoista