lauantai 16. helmikuuta 2013

Liina ja Verho Kirsikka


s
 Hei!
Mä oon Liina Kirsikka.
Yks tyyppi bongas mut
nettikirpparilta.
Se halus välttämättä tuunata
mua, vaikka oisin voinu jatkaa
entistä olemistakin.


Musta tuli neljävuotiaan seuralainen.
Oon aivan ihastunu tuohon tyyppiin!
Se tykkää mun väristä.

 Sit mä löysin  mun kaverin
Verho Kirsikan.

Ja siit tuli mun siskon seuralainen.
Me ollaan yhes aika ihania!









































                                  Kirsikkakangas: nettikirpparilta

                                  Hupun vuori: Spr:n Kontista vanha lakana

                                  Vuorikangas: Livekirpparilta vanhaa päiväpeittoa

                                  Resorit: Lasten Metsola

                                  Vetoketjut: Paikallinen kangaskauppa Nappi&Nauha

                                  Kaava: Ottobre 4/09 Sparrow,koko104 ja 92


PS. Lukijoita 30 :)
                               
 

14 kommenttia:

  1. Oijoijoi! Niiiin ihania! Mulla on tota ruskeeta kirsikkaa vielä vähän kaapissa, mut toi punanen on kyl kans aika herkku! :)

    VastaaPoista
  2. Ihan mielettömän kauniit, tytöt ja takit! <3

    VastaaPoista
  3. Tuo kirsikkakangas on niiiiiin <3 Ja noi takit on kyllä herkut!

    VastaaPoista
  4. Aivan mielettömän ihanat takit.....nyt iski tarve saada joku vastaava meidän 5v.lle:)

    Ja hei mahtavaa kun 30 lukiaa tuli täyteen, saadaan arvonta;)

    VastaaPoista
  5. :) Kiitos! Ens viikolla laitan arvonnan :)

    VastaaPoista
  6. Hienot! Onko sulla näissä joku oma kaava? Mulla keväisemmät takit suunnitteluasteella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaava on Ottobre 4/09 Sparrow, kevyttoppatakki. Oikasin etureunan,muuten ohjeen mukainen. Ehkä ois saanu olla meidän hoikkeliineille hiukan kapeampi, mut menettelee :)

      Poista
  7. Voi miten ihana pari! Todella kivat takit.

    VastaaPoista
  8. On kyllä syötävän suloinen pari, takkineen päivineen!Munkin pitäis ruveta pian takintekoon, mutta en osaa päättää mistä kankaasta tekisin. Liian monta vaihtoehtoa oottelee kaapissa. ;)

    VastaaPoista